РОЗПОРЯДЖЕННЯ ГОЛОВИ
від 21 січня 2025р. № Р-15/0/328-25
"Про затвердження Регламенту Самарівської районної державної адміністрації"
РЕГЛАМЕНТ
Самарівської районної державної адміністрації
Загальні положення
1. Регламент Самарівської районної державної адміністрації (далі – регламент) регулює організаційні та процедурні питання діяльності Самарівської районної державної адміністрації (далі – райдержадміністрація).
2. Розгляд в райдержадміністрації питань, що належать до її компетенції, зокрема щодо делегованих відповідною радою повноважень, проводиться головою райдержадміністрації, заступниками голови райдержадміністрації (відповідно до розподілу функціональних повноважень), керівником апарату райдержадміністрації, заступником керівника апарату райдержадміністрації, структурними підрозділами райдержадміністрації, а також консультативними, дорадчими та іншими допоміжними органами, службами і комісіями, утвореними головою райдержадміністрації.
3. Робота райдержадміністрації, її апарату та структурних підрозділів є відкритою і гласною, за винятком розгляду питань, що становлять державну таємницю або належать до службової інформації.
Райдержадміністрація інформує громадськість про свою діяльність.
Висвітлення діяльності місцевої держадміністрації здійснюється в порядку, передбаченому законодавством.
4. Розподіл функціональних повноважень між заступниками голови райдержадміністрації та керівником апарату райдержадміністрації, іншими посадовими особами райдержадміністрації здійснюється головою райдержадміністрації.
5. Положення про структурні підрозділи райдержадміністрації, апарату райдержадміністрації та структурних підрозділів (зі статусом юридичної особи публічного права), (далі - самостійні структурні підрозділи) розробляються керівниками таких підрозділів і затверджуються розпорядженням голови райдержадміністрації.
Планування роботи райдержадміністрації
6. Робота райдержадміністрації проводиться за перспективними (річними), поточними (квартальними), оперативними (місячними) планами, що затверджуються головою райдержадміністрації та відповідно до плану заходів голови райдержадміністрації.
7. Формування планів роботи райдержадміністрації проводиться відділом з питань організаційної роботи, внутрішньої політики, інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю апарату райдержадміністрації за пропозиціями структурних підрозділів райдержадміністрації, її апарату та самостійних структурних підрозділів, погодженими із керівником апарату райдержадміністрації та заступниками голови райдержадміністрації (відповідно до розподілу функціональних повноважень).
Планування роботи райдержадміністрації з підготовки проектів регуляторних актів здійснюється з урахуванням статті 7 Закону України “Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності”.
8. Плани роботи райдержадміністрації передбачають заходи, спрямовані на виконання Конституції України, законів України, актів Президента України та постанов Верховної Ради України, прийнятих відповідно до Конституції та законів України, актів Кабінету Міністрів України, інших органів виконавчої влади вищого рівня (далі – акти законодавства), доручень Прем’єр-міністра України, державних і регіональних програм соціально-економічного та культурного розвитку, здійснення інших визначених законами, а також делегованих відповідною радою повноважень та забезпечення реалізації державної політики.
У планах роботи райдержадміністрації визначаються конкретні структурні підрозділи або посадові особи, відповідальні за здійснення запланованих заходів, а також строки їх здійснення.
9. Перспективне (річне) планування роботи райдержадміністрації.
1) перспективним (річним) планом роботи райдержадміністрації є Програма соціально-економічного та культурного розвитку району;
2) проект Програми соціально-економічного та культурного розвитку району формується на підставі й у терміни, визначені відповідною постановою Кабінету Міністрів України, за пропозиціями структурних підрозділів райдержадміністрації її апарату та самостійних структурних підрозділів, територіальних органів міністерств, інших центральних органів виконавчої влади, сільських та селищних рад, міської та сільської територіальних громад району.
Відділ економічного розвитку, торгівлі, забезпечення виконання державних програм та контролю за їх виконанням райдержадміністрації здійснює координацію та узагальнює пропозиції щодо всіх галузей і сфер діяльності;
3) проект Програми соціально-економічного та культурного розвитку району після погодження розпорядженням голови райдержадміністрації надається до районної ради. Після розгляду та обговорення на засіданнях постійних комісій районної ради згідно з процедурою, визначеною Регламентом районної ради, проект Програми соціально-економічного та культурного розвитку району з внесеними змінами та доповненнями вноситься на розгляд і затверджується на сесії районної ради.
4) на виконання затвердженої Програми соціально-економічного та культурного розвитку району колегією райдержадміністрації розглядаються відповідні заходи, що затверджуються розпорядженням голови райдержадміністрації;
5) фінансовою формою перспективного (річного) плану є районний бюджет. Проект районного бюджету готує фінансове управління райдержадміністрації за поданням головних розпорядників коштів районного бюджету відповідно до бюджетного законодавства та після схвалення цього проекту розпорядженням голови райдержадміністрації надає його для обговорення на засіданнях постійних комісій районної ради.
Проект районного бюджету з внесеними змінами та доповненнями згідно з процедурою, визначеною Регламентом районної ради, вноситься на розгляд сесії районної ради та затверджується на її пленарному засіданні.
10. Поточне (квартальне) планування роботи райдержадміністрації.
1) поточний (квартальний) план роботи райдержадміністрації розробляється на підставі пропозицій структурних підрозділів райдержадміністрації, її апарату та самостійних структурних підрозділів, узгоджених із керівником апарату та заступниками голови райдержадміністрації (відповідно до розподілу функціональних повноважень), які подаються в друкованому та електронному вигляді до відділу з питань організаційної роботи, внутрішньої політики, інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю апарату райдержадміністрації не пізніше ніж за 30 днів до наступного кварталу.
Відділ з питань організаційної роботи, внутрішньої політики, інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю апарату райдержадміністрації здійснює координацію роботи, узагальнює надані пропозиції, формує проект плану роботи райдержадміністрації (додаток 1 до Регламенту).
Уточнений термін та порядок надання пропозицій визначається керівником апарату райдержадміністрації;
2) пропозиції до квартального плану роботи райдержадміністрації подаються за тематичними розділами.
За рішенням керівника апарату райдержадміністрації тематичні розділи можуть актуалізувати відповідно до змін у чинному законодавстві;
3) до поточного (квартального) плану роботи райдержадміністрації включаються питання:
про підсумки діяльності райдержадміністрації відповідно за місяць (у разі потреби), квартал, півріччя, дев’ять місяців, рік з визначенням основних напрямів подальшої роботи;
про роботу структурних підрозділів райдержадміністрації, її апарату та самостійних структурних підрозділів стосовно виконання актів законодавства, розпоряджень голови райдержадміністрації або здійснення їх повноважень.
4) підготовка до розгляду на засіданні колегії райдержадміністрації діяльності структурних підрозділів райдержадміністрації як правило, передбачає проведення комплексної або цільової перевірки стану справ на місцях.
11. Оперативне (місячне) планування роботи райдержадміністрації:
1) оперативні (місячні) плани роботи райдержадміністрації розробляються на підставі обґрунтованих пропозицій структурних підрозділів райдержадміністрації, її апарату та самостійних структурних підрозділів за погодженням з керівником апарату та заступниками голови райдержадміністрації (відповідно до розподілу функціональних повноважень) з метою розвитку та конкретизації поточних (квартальних) планів роботи райдержадміністрації і мають форму календарного графіка заходів за участю керівництва райдержадміністрації у відповідному місяці;
2) погоджені пропозиції структурних підрозділів райдержадміністрації, її апарату та самостійних структурних підрозділів (додаток 3 до Регламенту) у друкованому вигляді (з обов’язковим наданням електронної версії) надаються до відділу з питань організаційної роботи, внутрішньої політики, інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю апарату райдержадміністрації до 20 числа місяця, що передує місяцю, на який складається план;
3) Відділ з питань організаційної роботи, внутрішньої політики, інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю апарату райдержадміністрації здійснює координацію, узагальнює надані пропозиції та формує проект календарного графіка заходів за участю керівництва райдержадміністрації на відповідний місяць (додаток 2 до Регламенту).
12. Відповідальність за своєчасну та якісну підготовку консультацій покладається на керівників відповідних структурних підрозділів райдержадміністрації, її апарату, самостійних структурних підрозділів, керівника апарату райдержадміністрації, заступників голови райдержадміністрації, (відповідно до розподілу функціональних повноважень).
13. Затверджені плани роботи райдержадміністрації (квартальний, місячний) оприлюднюються на офіційному веб-сайті райдержадміністрації.
14. Питання затвердженого плану роботи на квартал та календарного графіка заходів за участю керівництва райдержадміністрації є обов’язковими до виконання у зазначені терміни.
15. Додаткові (позапланові) питання включаються до затвердженого плану роботи райдержадміністрації за рішенням голови райдержадміністрації.
Виключення питань з плану роботи на квартал та календарного графіка заходів за участю керівництва райдержадміністрації здійснюється за рішенням голови райдержадміністрації на підставі доповідної записки керівника апарату райдержадміністрації, заступників голови райдержадміністрації (відповідно до розподілу функціональних повноважень).
16. Контроль за виконанням плану роботи на квартал та календарного графіка заходів за участю керівництва райдержадміністрації здійснюється керівником апарату райдержадміністрації та заступниками голови райдержадміністрації (відповідно до розподілу функціональних повноважень).
17. Плани роботи структурних підрозділів райдержадміністрації, її апарату та самостійних структурних підрозділів (додаток 4 до Регламенту) розробляються з урахуванням положень пункту 8 Регламенту та завдань, визначених головою райдержадміністрації, заступниками голови райдержадміністрації (відповідно до розподілу функціональних повноважень).
Порядок планування роботи структурних підрозділів апарату райдержадміністрації встановлюється керівником апарату райдержадміністрації.
Відповідальність за виконання планів роботи структурних підрозділів райдержадміністрації, її апарату та самостійних структурних підрозділів несе керівник відповідного підрозділу.
18. Підготовка звітності райдержадміністрації, передбаченої статтею 33 Закону України “Про місцеві державні адміністрації” здійснюється на основі звітів структурних підрозділів райдержадміністрації та її апарату. Зміст звітності визначається питаннями, що вирішуються райдержадміністрацією та її структурними підрозділами.
19. Голова райдержадміністрації щорічно виступає з публічним звітом про підсумки діяльності райдержадміністрації (далі – публічний звіт), передбаченим статтею 45 Закону України “Про державну службу”.
Організація підготовки та проведення щорічного публічного звіту голови райдержадміністрації покладається на відділ з питань організаційної роботи, внутрішньої політики, інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю апарату райдержадміністрації . Організаційні та технічні заходи щодо підготовки і проведення публічного звіту здійснюються відповідно до порядку, визначеного чинним законодавством України.
Звіт про результати діяльності райдержадміністрації розміщується на її офіційному веб-сайті та у місцевих засобах масової інформації.
Організація роботи апарату райдержадміністрації.
20. Організація роботи апарату райдержадміністрації здійснюється відповідно до Закону України “Про місцеві державні адміністрації”, регламенту, Положення про апарат райдержадміністрації, затвердженого розпорядженням голови райдержадміністрації.
Апарат відповідно до покладених на нього завдань:
1) здійснює кадрове, організаційне, матеріально-технічне, фінансово-господарське та інше забезпечення діяльності райдержадміністрації, упроваджує заходи щодо документообігу та контролю, персоніфікованого обліку виборців, запобігання та виявлення корупції, забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення;
2) здійснює функцію головного розпорядника коштів державного бюджету за КВК 774 “Новомосковська районна державна адміністрація”, фінансування розрахунків, пов’язаних із забезпеченням діяльності райдержадміністрації, ведення бухгалтерського обліку і звітності;
3) опрацьовує документи, що надходять до райдержадміністрації, готує до них аналітичні, довідкові та інші матеріали, а також проекти доручень голови і заступників голови райдержадміністрації;
4) опрацьовує проекти розпоряджень, розробляє за дорученням голови райдержадміністрації проекти розпоряджень з організаційних та кадрових питань;
5) здійснює матеріально-технічне і господарсько-побутове забезпечення діяльності райдержадміністрації; забезпечує дотримання режиму роботи в адміністративному будинку райдержадміністрації, організацію приймання-передачі інформації засобами електронного зв’язку відповідно до вимог законодавства; належний протипожежний стан у приміщеннях райдержадміністрації та дотримання правил охорони праці;
6) надає методичну та іншу практичну допомогу, спрямовану на правильне застосування, неухильне додержання актів законодавства структурними підрозділами, апаратом та посадовими особами райдержадміністрації;
7) перевіряє за дорученням голови райдержадміністрації виконання актів законодавства, доручень Прем’єр-міністра України, розпоряджень голови облдержадміністрації територіальними органами міністерств, інших центральних органів виконавчої влади (з питань здійснення повноважень райдержадміністрації), структурними підрозділами райдержадміністрації, її апарату та самостійними структурними підрозділами, вивчає та узагальнює досвід роботи зазначених органів і надає практичну допомогу в розв’язанні складних проблем, розробляє пропозиції щодо удосконалення їх діяльності; здійснює контроль за своєчасним поданням доповідей, інформаційних та інших матеріалів з питань виконання актів законодавства, розпоряджень голови райдержадміністрації;
8) проводить за дорученням голови райдержадміністрації аналіз роботи органів місцевого самоврядування у межах повноважень і в порядку, визначеному законодавством, надає методичну та іншу практичну допомогу з удосконалення організації їх роботи, готує пропозиції щодо поглиблення взаємодії райдержадміністрації з органами місцевого самоврядування для спільного вирішення питань економічного, соціального та культурного розвитку району;
9) здійснює разом зі структурними підрозділами райдержадміністрації, її апарату та самостійними структурними підрозділами, територіальними органами міністерств, інших центральних органів виконавчої влади аналіз соціально-економічного і суспільно-політичного становища на території району, розробляє та вносить голові райдержадміністрації пропозиції щодо його поліпшення;
10) готує аналітичні, інформаційні та інші матеріали з організаційних і кадрових питань, що розглядаються головою райдержадміністрації;
11) проводить діяльність, пов’язану з державною таємницею, організовує та здійснює заходи щодо забезпечення режиму секретності в облдержадміністрації відповідно до вимог законодавства у сфері охорони державної таємниці;
12) забезпечує висвітлення діяльності апарату райдержадміністрації;
13) виконує відповідно до Регламенту інші функції;
14) готує або вносить пропозиції щодо розподілу функціональних повноважень керівництва райдержадміністрації.
21. Апарат райдержадміністрації у процесі виконання покладених на нього завдань взаємодіє з структурними підрозділами райдержадміністрації, а також з виконавчими органами місцевих рад.
Кадрова робота
22. Кадрова робота в райдержадміністрації спрямовується на комплексне вирішення питання щодо комплектування апарату та відділів райдержадміністрації висококваліфікованими і компетентними працівниками.
23. Організація роботи з персоналом здійснюється за затвердженим річним планом, який передбачає здійснення заходів з добору, підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації працівників, всебічного вивчення та врахування можливостей працівників, найбільш повного застосування їх здібностей, розвиток ініціативності, створення атмосфери заінтересованості у професійному зростанні, а також з інших питань управління персоналом:
1) в апараті райдержадміністрації та її структурних підрозділах – керівником апарату райдержадміністрації;
2) в самостійних структурних підрозділах – керівником такого підрозділу.
24. Організацію роботи з персоналом в апараті райдержадміністрації здійснює відділ управління персоналом апарату райдержадміністрації, а в самостійних структурних підрозділах райдержадміністрації – відповідні підрозділи з персоналу або спеціаліст з питань персоналу.
Робота з персоналом в апараті та структурних підрозділах райдержадміністрації проводиться відкрито і спрямовується на всебічне вивчення та врахування можливостей працівників, найбільш повне застосування їх здібностей, розвиток ініціативності, створення атмосфери заінтересованості у професійному зростанні.
25. Прийняття на державну службу до райдержадміністрації та звільнення з державної служби здійснюється в порядку, встановленому законодавством про державну службу та законодавством України про працю.
26. Для визначення якості виконання поставлених завдань, а також з метою прийняття рішень щодо преміювання, планування кар’єри державних службовців, виявлення потреби у професійному навчанні результати їх службової діяльності щороку підлягають оцінюванню в порядку, встановленому законодавством про державну службу.
27. Райдержадміністрація розглядає і вносить в установленому порядку пропозиції до облдержадміністрації щодо нагородження державними нагородами України, нагородами Кабінету Міністрів України, заохочувальними відзнаками Прем’єр-міністра України працівників апарату, структурних підрозділів райдержадміністрації, та органів місцевого самоврядування, територіальних органів міністерств та інших центральних органів виконавчої влади, підприємств, установ, організацій району та інших громадян за видатні заслуги у розвитку економіки, науки, культури, соціальної сфери, захисті Вітчизни, охороні конституційних прав і свобод людини, державному будівництві та громадській діяльності, за інші заслуги перед Україною.
28. На кожного прийнятого на роботу до райдержадміністрації працівника оформляється особова справа.
Організація роботи з документами та контролю за їх виконанням
29. Організація роботи з документами в райдержадміністрації здійснюється в порядку, передбаченому чинною Інструкцією з діловодства в Новомосковській райдержадміністрації (далі - Інструкція з діловодства).
30. Відповідальність за організацію виконання документів та визначених у них завдань несуть голова райдержадміністрації, заступники голови райдержадміністрації (відповідно до розподілу функціональних повноважень), керівник апарату райдержадміністрації та керівники структурних підрозділів райдержадміністрації, її апарату, самостійних структурних підрозділів.
31. Ведення діловодства в апараті райдержадміністрації забезпечує сектор діловодства та контролю апарату райдержадміністрації, в самостійних структурних підрозділах райдержадміністрації – призначений наказом по структурному підрозділу працівник.
32. Документи, які складаються в райдержадміністрації, повинні відповідати чинній Інструкції з діловодства та Вимогам щодо підготовки документів у Новомосковській райдержадміністрації (додаток 5).
Вихідні документи за підписом керівництва райдержадміністрації та інші поштові відправлення структурні підрозділи та окремі виконавці зобов’язані передавати до сектору діловодства та контролю апарату райдержадміністрації, як правило, до 12.00.
33. Керівники структурних підрозділів райдержадміністрації, її апарату, самостійних структурних підрозділів – розробники проектів документів несуть персональну відповідальність за достовірність фактичної інформації та терміни виконання, а також дотримання послідовності візування документа, визначеної у Вимогах щодо підготовки документів у Новомосковській райдержадміністрації (додаток 5).
Проекти листів, доручень, розпоряджень та інших документів, завізовані керівником структурного підрозділу особисто та безпосереднім виконавцем, подаються до юридичного відділу райдержадміністрації для проведення обов’язкової правової експертизи та до сектору діловодства та контролю апарату райдержадміністрації для редагування – не пізніше, ніж за 3 робочі дні до контрольної дати.
Правова експертиза проектів документів, термін виконання яких встановлено установою вищого рівня або законом - до десяти днів, та проектів листів і доручень здійснюється один робочий день.
Правова експертиза проекту розпорядження голови райдержадміністрації проводиться юридичним відділом апарату райдержадміністрації в термін, не більший, ніж три робочі дні з моменту надходження до сектору правового забезпечення, а ті, що затверджують програми, положення, порядки, стосуються передачі земельних ділянок у власність або у користування та потребують більш детального вивчення – в термін, не більший ніж п’ять робочих днів.
Проект документу, у тексті якого міститься посилання на нормативно-правові акти або інші документи, подається для проведення правової експертизи разом зі всіма роздрукованими документами, на які містяться посилання.
Працівники сектору діловодства та контролю апарату райдержадміністрації та юридичного відділу апарату райдержадміністрації мають право повертати проекти документів розробникам для доопрацювання у разі, коли вони надані з порушенням правових норм та Інструкції з діловодства в Новомосковській райдержадміністрації (термін доопрацювання документів виконавцем не входить у загальний термін проведення правової експертизи та редагування).
Визначення відповідальних за виконання документів здійснюється відповідно до розподілу функціональних повноважень керівництва райдержадміністрації.
Виконавці несуть персональну відповідальність за внесення змін до проектів документів після візування їх у посадових осіб, включених до аркуша погодження, а також за порушення процедури подання їх на підпис керівництву райдержадміністрації.
При необхідності вирішення питання, яке є виключно компетенцією голови райдержадміністрації, перший заступник голови, заступники голови та керівник апарату райдержадміністрації безпосередньо звертаються до голови райдержадміністрації письмово, у формі службової записки.
34.Сектор діловодства та контролю апарату райдержадміністрації при підготовці документів, забезпечує редагування та їх реєстрацію.
35. Організація роботи з документами та іншими матеріальними носіями інформації, що містять службову інформацію, здійснюється відповідно до Типової інструкції про порядок ведення обліку, зберігання, використання і знищення документів та інших матеріальних носіїв інформації, що містять службову інформацію, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 19 жовтня 2016 року № 736 (із змінами).
Обробка документів, що містять службову інформацію, за допомогою технічних засобів проводиться з урахуванням вимог нормативних актів з питань технічного захисту інформації.
Організація роботи з документами, що містять відомості, які віднесені до державної таємниці, здійснюється відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 18 грудня 2013 року № 939 “Про затвердження Порядку організації та забезпечення режиму секретності в державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях та визнання такими, що втратили чинність, деяких постанов Кабінету Міністрів України” (із змінами)
Організація електронного документообігу здійснюється відповідно до чинного законодавства.
Номенклатура справ є обов’язковим документом усіх структурних підрозділів райдержадміністрації. Вона складається для створення єдиної системи формування справ, забезпечення їх обліку, швидкого розшуку документа за його змістом та видом, відбору документів на державне зберігання у процесі діловодства.
36. Організацію контролю за виконанням завдань, визначених в актах органів державної влади та дорученнях вищих посадових осіб, здійснює керівник апарату райдержадміністрації.
Безпосередній контроль за виконанням документів покладається на сектор діловодства та контролю апарату райдержадміністрації.
У самостійних структурних підрозділах безпосередній контроль за виконанням документів здійснює особа, відповідальна за діловодство.
37. Контроль за виконанням здійснюється стосовно зареєстрованих документів, в яких встановлено завдання або які містять питання, що потребують вирішення.
Для здійснення контролю за виконанням актів законодавства, доручень Прем’єр-міністра України, розпоряджень голови облдержадміністрації розпоряджень голови райдержадміністрації розробляється, у разі потреби, план контролю, в якому визначаються проміжні контрольні строки виконання завдань; структурні підрозділи райдержадміністрації, що відповідають за організацію виконання окремих завдань.
Контроль за виконанням завдань, передбачених в актах органів державної влади та дорученнях вищих посадових осіб, з наданням відповідей на запити, звернення, а також кореспонденцію Верховної Ради України, Адміністрації Президента України, Кабінету Міністрів України, розпорядчих документів та доручень голови облдержадміністрації та райдержадміністрації здійснюється сектором діловодства та контролю апарату райдержадміністрації, за розглядом звернень громадян здійснюється сектор по роботі зі зверненнями громадян апарату райдержадміністрації, за наданням відповідей на запити на інформацію – сектором з питань запобігання і виявлення корупції та доступу до публічної інформації апарату райдержадміністрації.
38. Контроль за виконанням законів України, указів, розпоряджень та доручень Президента України, постанов та розпоряджень Кабінету Міністрів України, доручень Прем’єр-міністра України, запитів та звернень народних депутатів України, депутатів місцевих рад, розпоряджень та доручень голови облдержадміністрації та голови райдержадміністрації проводиться шляхом:
1) своєчасного інформування керівництва райдержадміністрації про хід виконання завдань, передбачених документами;
2) аналізу й узагальнення у визначені строки письмової інформації про стан виконання документів у цілому або окремих встановлених ними завдань, що надходить від виконавців;
3) систематичного аналізу статистичних та інших даних, що характеризують стан виконання документів;
4) проведення періодичної комплексної або цільової перевірки організації і стану виконання завдань безпосередньо на місцях;
5) розгляду питань діяльності (заслуховування звіту) виконавців на засіданнях колегії, нарадах голови райдержадміністрації, його заступників (відповідно до розподілу функціональних повноважень) та керівника апарату райдержадміністрації.
39. Зняття з контролю виконання документа проводиться на підставі письмового звіту керівника структурного підрозділу райдержадміністрації або іншого документа, що підтверджує його виконання, за письмовою згодою голови райдержадміністрації або його заступника (відповідно до розподілу функціональних повноважень).
40. Зняття розпорядження голови райдержадміністрації з контролю здійснюється згідно з чинним Положенням про розпорядження голови Новомосковської районної державної адміністрації.
41. Сектор діловодства та контролю апарату райдержадміністрації що півроку, на підставі інформації керівників структурних підрозділів райдержадміністрації, її апарату, самостійних структурних підрозділів, готує звіт про стан виконання розпоряджень голови Дніпропетровської облдержадміністрації та надсилає його до управління діловодства і контролю апарату райдержадміністрації.
Організація розгляду звернень громадян
та проведення особистого прийому громадян
42. Райдержадміністрація організовує в установленому порядку розгляд звернень громадян – пропозицій (зауважень), заяв (клопотань), скарг.
Організація розгляду письмових звернень громадян, електронних звернень на визначену в секторі по роботі зі зверненнями громадян апарату райдержадміністрації електронну адресу та проведення особистого прийому громадян посадовими особами райдержадміністрації покладається на сектор по роботі зі зверненнями громадян апарату райдержадміністрації та здійснюється відповідно до Закону України “Про звернення громадян”.
Діловодство за зверненнями громадян ведеться відповідно до Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації та Класифікатора звернень громадян, які затверджуються Кабінетом Міністрів України.
43. Посадові особи, яким доручено розгляд звернення, забезпечують об’єктивне, всебічне і своєчасне виконання наданих доручень згідно з резолюціями керівництва райдержадміністрації та готують відповіді на звернення громадян.
Супровідний лист авторові звернення щодо результатів опрацювання звернення в самостійному структурному підрозділі райдержадміністрації готується за підписом голови райдержадміністрації, з додаванням відповіді, підготовленої відповідальним виконавцем на бланку самостійного структурного підрозділу.
Контроль за своєчасним розглядом звернень, виконанням доручень керівництва райдержадміністрації покладається на сектор по роботі зі зверненнями громадян апарату райдержадміністрації та керівників структурних підрозділів райдержадміністрації, її апарату, самостійних структурних підрозділів.
Сектор по роботі зі зверненнями громадян апарату райдержадміністрації аналізує та узагальнює проблеми, які порушують громадяни у зверненнях, вивчає громадську думку, готує інформацію про кількість і характер таких звернень та доповідає керівництву райдержадміністрації; готує аналітичну інформацію та статистичну звітність за результатами роботи за місяць, квартал, за півріччя та рік, яка направляється до управління по роботі зі зверненнями громадян апарату облдержадміністрації.
44. Порядок організації та графіки проведення особистих прийомів громадян головою, заступниками голови, керівником апарату райдержадміністрації затверджується розпорядженням голови райдержадміністрації.
Графік особистих виїзних прийомів громадян керівництвом райдержадміністрації складається за погодженням із заступниками голови райдержадміністрації, керівником апарату райдержадміністрації та затверджується розпорядженням голови райдержадміністрації.
45. Керівники самостійних структурних підрозділах райдержадміністрації проводять особистий прийом згідно з графіком, затвердженим наказом керівника відповідного підрозділу.
Графік особистого прийому громадян повинен оприлюднюватися на офіційному веб-сайті райдержадміністрації та містити інформацію про місце проведення, дні і години прийому.
46. Організація розгляду звернень, що надходять з державної установи “Урядовий контактний центр” та на багатоканальну телефонну лінію “Гаряча лінія голови облдержадміністрації” за визначеними телефонними номерами та через мережу Інтернет, здійснюється сектором по роботі зі зверненнями громадян апарату райдержадміністрації, що належать до компетенції Новомосковської райдержадміністрації.
47. Розгляд звернень громадян щодо надання безоплатної первинної правової допомоги, організація особистого прийому таких громадян здійснюються відповідно до Закону України “Про безоплатну правову допомогу”.
Організація правового забезпечення діяльності райдержадміністрації
48. Правове забезпечення діяльності райдержадміністрації, а також надання методичної та іншої практичної допомоги з правових питань здійснює юридичний відділ апарату райдержадміністрації.
Юридичний відділ апарату райдержадміністрації підпорядковується голові райдержадміністрації, а з питань організації роботи апарату районної державної адміністрації - керівнику апарату райдержадміністрації.
49. У своїй діяльності юридичний відділ апарату райдержадміністрації керується Конституцією та законами України, а також указами Президента України, актами Кабінету Міністрів України і постановами Верховної Ради України, прийнятими відповідно до Конституції та законів України, положенням про юридичний відділ апарату райдержадміністрації, актами органів виконавчої влади вищого рівня, іншими нормативно-правовими актами.
Консультативні, дорадчі та інші допоміжні органи,
служби і комісії райдержадміністрації
50. Для сприяння здійсненню повноважень райдержадміністрації голова райдержадміністрації своїм розпорядженням утворює на постійній або тимчасовій основі консультативні, дорадчі та інші допоміжні органи, служби та комісії (далі – допоміжні органи).
Допоміжні органи утворюються відповідно до пункту 9 частини першої статті 39 Закону України “Про місцеві державні адміністрації” та цього Регламенту.
З метою забезпечення участі громадян в управлінні державними справами при облдержадміністрації відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 03 листопада 2010 року № 996 “Про забезпечення участі громадськості у формуванні та реалізації державної політики” (із змінами) утворюється громадська рада.
Підставою для утворення допоміжних органів можуть бути також інші акти законодавства, в яких безпосередньо визначається необхідність їх утворення.
51. Допоміжні органи у своїй діяльності керується Конституцією і законами України, актами Президента України, Кабінету Міністрів України, органів виконавчої влади вищого рівня, райдержадміністрації та цим Регламентом.
52. Допоміжні органи можуть утворюватися у таких формах:
комісія – для забезпечення узгодження дій місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій з питань, пов’язаних з реалізацією повноважень облдержадміністрації, у тому числі для розслідування причин аварії (катастрофи), вжиття заходів до подолання наслідків стихійного лиха, надання допомоги потерпілим тощо;
координаційна рада – для координації дій місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій у здійсненні ними окремих своїх функцій з виконання завдань, покладених на райдержадміністрацію;
організаційний комітет – для забезпечення узгодження дій місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій з питань підготовки і проведення заходів;
рада – для вивчення проблемних питань, пов’язаних з реалізацією в області державної політики у відповідній сфері;
робоча група – для участі у підготовці проектів нормативно-правових актів, інших документів, що подаються на розгляд райдержадміністрації, вивчення ситуації в окремій сфері, організації виконання доручень голови райдержадміністрації тощо;
інші допоміжні органи.
53. Вид, форма, завдання, функції, склад, порядок діяльності допоміжного органу визначаються при його утворенні головою райдержадміністрації.
54. У розпорядженні про утворення допоміжного органу в обов’язковому порядку чітко визначається структурний підрозділ райдержадміністрації, що здійснює координацію, організаційне, інформаційне та матеріально-технічне забезпечення його діяльності.
Структурний підрозділ райдержадміністрації, її апарату, самостійний структурниий підрозділ, визначений, як такий, що здійснює координацію, організаційне, інформаційне та матеріально-технічне забезпечення діяльності відповідного допоміжного органу, готує проекти розпоряджень голови райдержадміністрації щодо його створення, припинення (коли функції органу вичерпано, подальше функціонування недоцільне або є потреба у достроковому його припиненні), внесення змін і доповнень до його положення, складу (персонального чи за посадами) або з інших питань.
55. Як правило, завдання і функції допоміжного органу та особливості його діяльності визначаються в окремому положенні про цей орган. Положення про допоміжний орган затверджується розпорядженням голови райдержадміністрації. У положенні про допоміжний орган чітко визначаються:
мета, завдання, функції та сфера його компетенції (мета, завдання і функції допоміжного органу також можуть визначатися безпосередньо у розпорядженні голови райдержадміністрації про його утворення);
нормативна база для його створення;
організація та процедура його роботи (періодичність проведення засідань, планування роботи, кворум, головування, прийняття рішень тощо);
процедура формування складу допоміжного органу, визначення (обрання) його керівних осіб;
процедура внесення змін і доповнень до його складу;
порядок забезпечення його діяльності.
56. Склад допоміжного органу (персональний або за посадами) затверджується (визначається), як правило, розпорядженням голови райдержадміністрації про його утворення.
До складу допоміжного органу входять голова (співголови), заступник (заступники) голови, представники райдержадміністрації, а також за згодою представники територіальних органів центральних органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій, народні депутати України.
Згода про включення до складу допоміжного органу надається письмово або фіксується в інший спосіб, що не суперечить чинному законодавству України.
57. Очолює допоміжний орган, як правило, голова райдержадміністрації, один з його заступників (відповідно до розподілу обов’язків керівництва) або керівник апарату, керівник структурного підрозділу райдержадміністрації або інша особа, уповноважена головою райдержадміністрації (якщо інше не визначено у законодавстві або положенні про допоміжний орган).
У деяких випадках допоміжний орган можуть очолювати співголови.
Голова допоміжного органу організовує його роботу та забезпечує виконання покладених на допоміжний орган завдань.
Секретар допоміжного органу здійснює організаційне забезпечення його діяльності та ведення діловодства, зокрема забезпечує підготовку необхідних матеріалів для розгляду на засіданні допоміжного органу, оформлення протоколів, розсилку та зберігання відповідних документів, передачу їх в установленому порядку в архів структурного підрозділурайдержадміністрації, який здійснює координацію, організаційне, інформаційне та матеріально-технічне забезпечення діяльності допоміжного органу.
58. Формою роботи допоміжного органу, якщо інше не визначено у законодавстві або положенні про допоміжний орган, є засідання, що проводяться за рішенням його голови (співголів).
Засідання допоміжного органу веде голова (співголови), а за його (їхньої) відсутності – заступник голови.
Засідання допоміжного органу вважається правомочним, якщо на ньому присутні більше як половина його членів (якщо інше не визначено у законодавстві або положенні про допоміжний орган).
59. На своїх засіданнях допоміжний орган може ухвалювати рішення, розробляти пропозиції та рекомендації з питань, що належать до його компетенції.
Рішення, пропозиції та рекомендації допоміжного органу ухвалюються більшістю присутніх на засіданні членів допоміжного органу, якщо інша процедура не визначена у законодавстві або положенні про допоміжний орган.
У разі рівного розподілу голосів вирішальним є голос головуючого на засіданні.
60. Рішення, пропозиції та рекомендації допоміжного органу, ухвалені на його засіданні, оформляються, як правило, протоколом, що підписується головуючим на засіданні та секретарем і, у разі потреби, надсилається членам допоміжного органу та іншим органам.
Член допоміжного органу, який не підтримує його рішення, пропозиції, рекомендації, може викласти у письмовій формі свою окрему думку, що додається до протоколу засідання.
Пропозиції та рекомендації допоміжного органу можуть бути реалізовані шляхом прийняття головою райдержадміністрації рішення (видання розпорядження, доручення).
61. Окремі допоміжні органи можуть використовувати у роботі бланки зі своїм найменуванням, про що зазначається у положенні про відповідний допоміжний орган.
62. Діяльність допоміжного органу припиняється у разі:
втрати чинності розпорядження голови райдержадміністрації про його утворення;
закінчення терміну, на який його було утворено;
видання розпорядження голови райдержадміністрації про припинення його діяльності.
Термін дії і підстава припинення діяльності допоміжного органу може зазначатися у розпорядженні голови райдержадміністрації про його утворення.
Рішення про припинення діяльності допоміжного органу приймається головою райдержадміністрації за пропозицією структурного підрозділу райдержадміністрації, її апарату, самостійного структурного підрозділу, який здійснює координацію, організаційне, інформаційне та матеріально-технічне забезпечення його діяльності, погодженою з заступником голови (відповідно до розподілу обов’язків керівництва), керівником апарату райдержадміністрації.
Після припинення діяльності допоміжного органу, його документи зберігаються в архіві структурного підрозділу райдержадміністрації, її апарату, самостійного структурного підрозділу, який здійснює координацію, організаційне, інформаційне та матеріально-технічне забезпечення його діяльності.
63. Структурний підрозділ райдержадміністрації, її апарату, самостійний структурний підрозділ, який створює допоміжний орган і в подальшому здійснює координацію, організаційне, інформаційне та матеріально-технічне забезпечення його діяльності, повинен в обов’язковому порядку:
вносити зміни до персонального складу відповідного допоміжного органу (у зв’язку з кадровими змінами, змінами у керівному складі та назві посад членів допоміжного органу тощо) протягом 10 робочих днів з дня, коли ці зміни відбулися;
інформувати відділ з питань організаційної роботи, внутрішньої політики, інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю апарату райдержадміністрації про створення нового, внесення будь-яких змін до існуючого допоміжного органу або припинення його діяльності у триденний термін з дня видання відповідного розпорядчого документу (з наданням його копії в електронному форматі).
64. З метою моніторингу та узагальнення інформації про діяльність допоміжних органів керівники структурних підрозділів райдержадміністрації, її апарату, самостійних структурних підрозділів щомісяця, до 25 числа, в обов’язковому порядку повинні подавати до відділу з питань організаційної роботи, внутрішньої політики, інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю апарату райдержадміністрації інформацію про функціонування допоміжних органів, координацію, організаційне, інформаційне та матеріально-технічне забезпечення діяльності яких вони здійснюють.
65. Для узгодженого розгляду питань, що належать до компетенції райдержадміністрації, обговорення найважливіших напрямів її діяльності може утворюватися колегія райдержадміністрації (далі – колегія).
Загальні засади утворення і діяльності колегії регулюються Положенням про колегію Новомосковської районної державної адміністрації, яке затверджується розпорядженням голови райдержадміністрації.
66. У структурних підрозділах райдержадміністрації, її апарату можуть утворюватися допоміжні органи згідно з наказами керівників, якщо це передбачено положенням про відповідний структурний підрозділ райдержадміністрації, її апарату, за погодженням із заступником голови, керівником апарату райдержадміністрації (відповідно до розподілу обов’язків керівництва).
Порядок підготовки та проведення нарад та інших заходів в райдержадміністрації
67. Голова, заступники голови , керівник апарату, керівники структурних підрозділів райдержадміністрації, її апарату, самостійних структурних підрозділів проводять наради та інші заходи (далі – заходи) з метою оперативного розгляду і вирішення питань, а також забезпечення виконання завдань, що належать до повноважень райдержадміністрації
68. Планування заходів відбувається у порядку, визначеному цим Регламентом.
69. Організацію підготовки і проведення заходів забезпечують:
за участі голови райдержадміністрації – заступники голови райдержадміністрації відповідно до розподілу обов’язків керівництва та підпорядковані їм структурні підрозділи райдержадміністрації; апарат райдержадміністрації здійснює загальну координацію і контроль;
під головуванням заступників голови райдержадміністрації – підпорядковані структурні підрозділи райдержадміністрації;
під головуванням керівника апарату райдержадміністрації – апарат райдержадміністрації.
Відділ з питань організаційної роботи, внутрішньої політики, інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю апарату райдержадміністрації забезпечує організацію протокольних заходів за участю керівництва райдержадміністрації, дотримання протокольних вимог під час офіційних заходів міжнародного і внутрішньодержавного характеру.
Структурний підрозділ райдержадміністрації, її апарату, самостійний структурний підрозділ, визначений головним відповідальним за організацію підготовки і проведення заходу, є організатором заходу.
70. Апарат райдержадміністрації здійснює організаційне і матеріально-технічне забезпечення заходів за дорученням керівника апарату райдержадміністрації.
71. Технічне та програмне забезпечення заходів покладається на відділ з питань цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації райдержадміністрації
Заявка щодо використання мультимедійного обладнання подається організатором заходу до відділу з питань цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації не пізніше, ніж за три дні, презентаційні матеріали – не пізніше ніж за один день до дня проведення заходу.
72. Місце проведення заходів за участю керівництва райдержадміністрації визначається їх організатором за погодженням із заступником голови відповідно до розподілу обов’язків керівництва, керівником апарату райдержадміністрації
73. Участь у заходах керівництва районної ради, сільських, селищних, міських голів, керівника районної прокуратури, начальників управлінь Служби Безпеки України та Національної поліції України у Самарівському районі погоджується з головою райдержадміністрації, інших категорій – із заступниками голови, відповідно до розподілу обов’язків керівництва, керівником апарату райдержадміністрації.
74. Запрошення учасників заходів (далі – учасників) здійснюється на підставі телефонограм, що передаються, як правило, не пізніше, ніж за три дні до дня їх проведення електронною поштою або в інший спосіб згідно з чинним законодавством України.
У телефонограмі обов’язково зазначається час, дата, місце проведення і тематика, питання порядку денного заходу, час завершення реєстрації учасників, прізвище, ім’я, по батькові, телефон відповідального виконавця – організатора або іншої контактної особи.
Якщо передбачена доповідь або виступ учасника, організатор заходу в обов’язковому порядку повинен попередити його про це.
Після направлення телефонограм обов’язково здійснюється зворотний зв’язок – отримання за допомогою засобів телефонного зв’язку, електронної пошти або іншим доступним шляхом відповіді про участь або неучасть у заході запрошеної особи.
75. Підготовка проектів телефонограм та зворотній зв’язок щодо участі керівництва районної ради, сільських, селищних, міських голів, керівника районної прокуратури, начальників управлінь Служби Безпеки України та Національної поліції України у Самарівському районі здійснюються:
відділом з питань організаційної роботи, внутрішньої політики, інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю апарату райдержадміністрації – у разі проведення заходу за участю голови райдержадміністрації;
організатором заходу – у разі проведення заходу під головуванням заступників голови, керівника апарату райдержадміністрації.
Запрошення інших категорій учасників, зворотний зв’язок і уточнення інформації щодо їх участі здійснює організатор заходу.
76. Організатор заходу з урахуванням зворотного зв’язку та уточнених списків учасників:
готує відповідно до встановлених стандартів таблички для учасників;
самостійно друкує та розставляє їх.
77. Як правило, не пізніше ніж за годину до початку заходу повинно бути:
завершено підготовку приміщення;
підключено і забезпечено роботу мультимедійного обладнання;
організовано реєстрацію учасників;
розставлено таблички для учасників (у разі потреби);
розкладено канцелярське приладдя, презентаційні, роздаткові матеріали, розставлено пляшки з водою та склянки для учасників (у разі потреби).
78. Зустріч та розміщення учасників здійснює організатор заходу.
79. Реєстрацію учасників здійснює організатор заходу або, за дорученням керівника апарату райдержадміністрації, відділ з питань організаційної роботи, внутрішньої політики, інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю апарату райдержадміністрації
Списки для реєстрації учасників друкуються організатором заходу у двох екземплярах.
Окремо реєструються присутні члени президії, особи, які виступатимуть та яких будуть нагороджувати (у випадках, передбачених порядком денним).
Реєстрація припиняється за п’ять хвилин до початку заходу. Підсумкові дані реєстрації учасників негайно подаються головуючому. Другий екземпляр списків залишається в організатора заходу.
80. Рішення, прийняті на нарадах, оформляються протоколами відповідно до вимог чинної Інструкції з діловодства в райдержадміністрації. Інші заходи не протоколюються.
Протокол готується протягом доби організатором заходу, підписується головуючим та розсилається учасникам наради, яким надано доручення.
За дорученням керівника апарату райдержадміністрації нарада може протоколюватися працівниками відділу з питань організаційної роботи, внутрішньої політики, інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю апарату райдержадміністрації.
Наради голови райдержадміністрації із заступниками голови райдержадміністрації, а також заступників голови, керівника апарату райдержадміністрації з керівниками підпорядкованих структурних підрозділів райдержадміністрації та її апарату протоколюються відділом з питань організаційної роботи, внутрішньої політики, інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю апарату райдержадміністрації.
За рішенням головуючого нарада може не протоколюватися.
Контроль за виконанням рішень, прийнятих на нарадах під головуванням голови райдержадміністрації, заступників голови, керівника апарату райдержадміністрації здійснює - підпорядкований структурний підрозділ райдержадміністрації, її апарату та самостійний структурний підрозділ – організатор заходу.
81. Матеріали, призначені для засобів масової інформації, організатор заходу направляє до відділу з питань організаційної роботи, внутрішньої політики, інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю апарату райдержадміністрації не пізніше ніж за один день до дня його проведення.
Організатор заходу погоджує питання присутності представників засобів масової інформації, проведення відео-, фотозйомок і звукозапису під час заходів:
за участю голови райдержадміністрації – з керівником апарату райдержадміністрації;
в інших випадках – із заступником голови, відповідно до розподілу обов’язків керівництва керівником апарату райдержадміністрації.
82. Організатор заходу формує порядок проведення або сценарний план заходу, категорії та списки учасників, список доповідачів, інформаційні та аналітичні довідки, презентаційні та інші матеріали (далі – матеріали).
Повний перелік матеріалів, що повинен бути підготовлений організатором заходу, визначається керівником апарату райдержадміністрації та може відрізнятися залежно від формату заходу.
83. Оформлення матеріалів здійснюється з додержанням загальних правил оформлення документів, визначених чинною Інструкцією з діловодства в райдержадміністрації, а також відповідно до Регламенту.
Інформаційні та аналітичні довідки повинні бути стислими, лаконічними, містити логічну структуру викладення суті питання, чітко визначені проблеми і пропозиції щодо їх вирішення.
Обсяг довідок, як правило, не повинен перевищувати 2 сторінок.
84. У разі проведення заходів за участю голови райдержадміністрації організатор заходу не пізніше ніж за два дні до дня його проведення надає матеріали до відділу з питань організаційної роботи, внутрішньої політики, інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю апарату райдержадміністрації.
У разі проведення позапланових заходів термін подання матеріалів визначає керівник апарату райдержадміністрації.
85. Матеріали, які надаються до відділу з питань організаційної роботи, внутрішньої політики, інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю апарату, повинні бути в обов’язковому порядку погоджені керівником структурного підрозділу райдержадміністрації, її апарату, самостійного структурного підрозділу, що готує захід та заступником голови, відповідно до розподілу обов’язків керівництва, керівником апарату райдержадміністрації.
Відповідальність за додержання термінів надання матеріалів, їх якість та достовірність несе заступник голови, керівник апарату, керівник структурного підрозділу райдержадміністрації, її апарату, самостійного структурного підрозділу, який є організатором заходу.
86. Організатор заходу в обов’язковому порядку готує для голови райдержадміністрації проект тез виступів (вітань), погоджує їх із заступником голови, відповідно до розподілу обов’язків керівництва, керівником апарату райдержадміністрації та не пізніше ніж за два дні до дня проведення заходу подає до відділу з питань організаційної роботи, внутрішньої політики, інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю райдержадміністрації.
Відповідальність за підготовку тез виступів (вітань) несе заступник голови, керівник апарату райдержадміністрації, який координує діяльність відповідного структурного підрозділу – організатора заходу.
У разі проведення позапланових (термінових) заходів термін подання проекту тез (вітання) визначається відділом з питань організаційної роботи, внутрішньої політики, інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю райдержадміністрації за погодженням з керівником апарату райдержадміністрації.
87. У разі проведення заходів під головуванням заступників голови, керівника апарату райдержадміністрації тези виступів (вітань) за їх дорученням готує відділ з питань організаційної роботи, внутрішньої політики, інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю райдержадміністрації та (або) підпорядкований їм структурний підрозділ – організатор заходу.
Порядок внесення та розгляду проектів
розпоряджень голови райдержадміністрації
88. Голова райдержадміністрації на виконання актів законодавства, доручень та розпоряджень голови облдержадміністрації та за власною ініціативою видає розпорядження одноособово в межах повноважень райдержадміністрації.
89. Правила підготовки, погодження, видання розпоряджень, подання їх на державну реєстрацію, оприлюднення, організацію їх виконання та архівне зберігання встановлюються Положенням про розпорядження голови райдержадміністрації, яке затверджується розпорядженням голови.
Публічне обговорення проекту розпорядження
голови райдержадміністрації
90. Проект розпорядження, який стосується життєвих інтересів широких верств населення відповідної адміністративно-територіальної одиниці, прав, свобод і законних інтересів громадян, передбачає затвердження регіональних програм економічного, соціального, культурного розвитку, а також має важливе соціально-економічне значення для її розвитку, може бути винесений для публічного обговорення на будь-якому етапі підготовки шляхом опублікування у друкованих засобах масової інформації або доведення до відома населення в інший спосіб.
91. Організація проведення публічного обговорення покладається на головного розробника та проводиться відповідно до Положення про розпорядження голови райдержадміністрації.
Порядок підготовки доручень голови райдержадміністрації.
92. З оперативних питань діяльності райдержадміністрації видаються доручення голови райдержадміністрації. Проекти доручень готуються структурними підрозділами райдержадміністрації, її апарату та самостійних структурних підрозділів.
Контроль за виконанням доручень голови райдержадміністрації, як в цілому, так і за окремими пунктами, здійснюється сектором діловодства та контролю апарату райдержадміністрації.
93. Строк дії доручення голови райдержадміністрації обмежується, як правило, поточним роком, якщо інше не передбачено у тексті доручення.
По закінченню терміну дії доручення головним виконавцем – структурним підрозділом райдержадміністрації, її апарату та самостійним структурним підрозділом подається до сектору діловодства та контролю апарату райдержадміністрації підсумкова інформація про виконання доручення.
Матеріально-технічне забезпечення діяльності райдержадміністрації
95. Матеріально-технічне забезпечення діяльності самостійних структурних підрозділів райдержадміністрації здійснюється у таких підрозділах.
96. Матеріально-технічне забезпечення апарату райдержадміністрації та структурних підрозділів райдержадміністрації здійснює відділ планування, бухгалтерського обліку, звітності та фінансового забезпечення апарату райдержадміністрації.
Відділ планування, бухгалтерського обліку, звітності та фінансового забезпечення апарату райдержадміністрації здійснює заходи щодо:
1) обліку та належного утримання приміщень, які займають апарат та структурні підрозділи райдержадміністрації, а також контролю за своєчасним укладенням договорів між райдержадміністрацією та балансоутримувачем – Новомосковською районною радою;
2) своєчасного відшкодування комунальних послуг балансоутримувачу;
3) забезпечення доцільності та правильності оформлення господарських операцій при придбанні та розподілі комп’ютерної та копіювально-розмножувальної техніки між структурними підрозділами та апаратом райдержадміністрації;
4) оновлення матеріально-технічної бази апарату райдержадміністрації.
Доступ до публічної інформації в райдержадміністрації
97. Організація роботи, спрямованої на забезпечення прозорості та відкритості діяльності райдержадміністрації, а також реалізації права кожного на доступ до публічної інформації, що була отримана або створена в процесі виконання райдержадміністрацією своїх обов’язків, передбачених чинним законодавством України, або яка знаходиться у володінні райдержадміністрації покладена на сектор з питань запобігання і виявлення корупції та доступу до публічної інформації апарату райдержадміністрації.
98. Організація єдиного порядку діловодства за запитами на інформацію в апараті та структурних підрозділах райдержадміністрації здійснюється згідно з вимогами чинного законодавства України.
Висвітлення діяльності райдержадміністрації в мережі Інтернет
99. Веб-сайт райдержадміністрації є офіційним носієм інформації, який утворюється для висвітлення діяльності райдержадміністрації, її органів, інформаційної взаємодії з державними та недержавними організаціями, громадськістю.
100. Інформація для розміщення на веб-сайті райдержадміністрації готується безпосередньо структурними підрозділами райдержадміністрації, її апарату або самостійними структурними підрозділами
101. На веб-сайті райдержадміністрації обов’язково розміщується інформація відповідно до вимог Закону України “Про доступ до публічної інформації” та постанови Кабінету Міністрів України від 04 січня 2002 року
№ 3 “Про Порядок оприлюднення у мережі Інтернет інформації про діяльність органів виконавчої влади” (зі змінами).
102. У разі розроблення проектів розпоряджень голови райдержадміністрації, що стосуються життєвих інтересів усіх верств населення, обов’язкове розміщення цих проектів на веб-сайті райдержадміністрації.
103. Підрозділ, який подає інформацію на веб-сайт райдержадміністрації, несе повну відповідальність за її достовірність.
104. На веб-сайті заборонено розміщувати інформацію з обмеженим доступом, а також конфіденційну інформацію.
Взаємовідносини райдержадміністрації з іншими органами
державної влади та органами місцевого самоврядування
105. Взаємовідносини райдержадміністрації з іншими органами державної влади та органами місцевого самоврядування здійснюються в установленому чинним законодавством порядку з метою забезпечення належного виконання покладених на райдержадміністрацію завдань.
Керівник апарату організовує взаємодію з центральними та місцевими органами влади, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами, організаціями.
Організація перевірок роботи органів місцевого самоврядування
106. Перевірки органів місцевого самоврядування з питань виконання делегованих повноважень органів виконавчої влади здійснюються за окремим планом у порядку, встановленому чинним законодавством України.
Подання пропозицій до порядку денного
та внесення проектів рішень на розгляд сесії районної ради
107. Райдержадміністрація має право вносити на розгляд районної ради питання, пов’язані з виконанням делегованих повноважень, а також іншими питаннями.
Пропозиції до проекту порядку денного сесії районної ради з відповідним пакетом документів подаються до районної ради в друкованому та електронному вигляді структурними підрозділами райдержадміністрації за погодженням з головою райдержадміністрації не пізніше, ніж за двадцять п’ять робочих днів до дня відкриття сесії районної ради.
108. Проект рішення районної ради про внесення змін до районної програми, що затверджена рішенням районної ради, може вноситися на її розгляд лише за умови його погодження структурним підрозділом райдержадміністрації, який був головним розробником відповідного проекту рішення районної ради про затвердження такої програми.
109. Питання підготовки проекту рішення про місцевий бюджет та матеріалів, що до нього додаються, регулюються Бюджетним кодексом України.
110. Надання подань або пропозицій щодо кандидатур на посади керівників підприємств, установ та закладів, що належать до спільної власності територіальних громад сіл, селищ, району здійснюється відповідно до Положення про порядок призначення на зазначені вище посади, затвердженого рішенням районної ради.
111. Контроль та відповідальність за дотриманням термінів подання пропозицій до порядку денного та внесення проектів рішень на розгляд сесії районної ради покладається на заступників голови райдержадміністрації (відповідно до розподілу функціональних повноважень).
Організація використання робочого часу
112. Робота апарату і структурних підрозділів райдержадміністрації починається понеділок-четвер о 8 годині, закінчується – о 17 годині,
п’ятниця – о 8 годині, закінчується – о 16.45 годині обідня перерва – з 12.00 до 12.45.
Час початку робочого дня райдержадміністрації може змінюватися головою райдержадміністрації.
Початок і кінець робочого часу фіксується особистим підписом працівника райдержадміністрації в журналі обліку робочого часу.
Відсутність на робочому місці протягом робочого дня по службовій необхідності фіксується в журналі місцевих відряджень та підтверджується особистим підписом
У структурних підрозділах райдержадміністрації, її апараті, самостійних структурних підрозділах ведеться щоденний табельний облік робочого часу працівників.
Про відсутність на робочому місці керівників структурних підрозділів райдержадміністрації, її апарату та самостійних структурних підрозділів, (відпустка, відрядження, тимчасова непрацездатність та з іншої причини) обов’язково інформується відділ управління персоналом апарату райдержадміністрації.
113. Надання відпусток працівникам райдержадміністрації регламентується Кодексом законів про працю України, законами України “Про державну службу” та “Про відпустки”.
114. Голова райдержадміністрації відбуває у відпустки за погодженням з головою облдержадміністрації. Копії розпоряджень про такі відпустки та заяв направляються до управління персоналу апарату облдержадміністрації.
Організація чергувань у вихідні святкові дні
115. З метою організаційного забезпечення діяльності райдержадміністрації та виконання невідкладної і непередбаченої роботи у вихідні святкові дні головою райдержадміністрації запроваджується чергування заступників голови райдержадміністрації та керівника апарату райдержадміністрації, керівників структурних підрозділів райдержадміністрації.
Начальник відділу з питань
організаційної роботи, внутрішньої
політики, інформаційної діяльності та
комунікацій з громадськістю
апарату райдержадміністрації Світлана ТАРАДЮК
Начальник відділу з питань
організаційної роботи, внутрішньої
політики, інформаційної діяльності та
комунікацій з громадськістю
апарату райдержадміністрації Марія ДАНИЛЮК